Ruilen

Is de kleur of lengte toch niet helemaal goed? Lees hier hoe je jouw haren kan ruilen voor jouw perfect match!

Mocht je de set willen ruilen omdat de kleur, dikte of lengte niet juist is, dan is dat natuurlijk geen enkel probleem! Let er wel op dat je het hygiënezegel niet verbreekt, dit is een absolute voorwaarde voor het ruilen of retourneren van de set. Heb je een volumebaan (volumizer) besteld? Daarop zit geen hygiënesticker, je mag de baan wel uit het netje halen maar niet dragen. Stuur de set met de pakbon op naar:

Zascha Hair 
Amperestraat 15
6827 AZ Arnhem

Vermeld op de pakbon voor welk artikel je wilt ruilen, en we sturen je de nieuwe set zo spoedig mogelijk toe. Graag ontvangen we van tevoren even een bericht per email (info@zascha.nl). De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening, het opnieuw verzenden van de set doen we gratis!

Retour

Wanneer de set niet aan je verwachtingen voldoet kan je de set zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren.

Let op! Om in aanmerking te komen voor retour dient de hygiënezegel intact dient te zijn, dit is een absolute voorwaarde voor retour. Sets waarbij de hygiënezegel is verbroken kunnen we in verband met hygiëne helaas niet retour nemen. Heb je een volumebaan (volumizer) besteld? Daarop zit geen hygiënesticker, je mag de baan wel uit het netje halen maar niet dragen.

Stuur de extensions, liefst met de pakbon of een ingevuld retourformulier op naar het hierboven vermeldde adres.

Noteer op de pakbon je rekeningnummer en geef aan dat je wilt retourneren. Wanneer je retour in goede orde is ontvangen en aan de voorwaarden van retour voldoet, zullen wij het gehele aankoopbedrag binnen 2 weken aan je retour storten. We maken hierbij gebruik van het betaalmiddel waarvan gebruik is gemaakt bij het plaatsen van de bestelling, tenzij instemt met een andere methode. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening, de terugbetaling is kosteloos.